Icoana mea

Icoana mea

Sunday, June 15, 2014

Ia-ţi mireasa ziua buna!

"Ia-ţi mireasă ziua bună De la tată de la mumă De la fraţi de la surori De la gradina cu flori" Îmi inghiţeam lacrimile să nu mă vadă lumea că plâmg. Nu era fata mea era nepoata însă aveam experienţa unei căsnicii şi bine ca la mama acasă no să ne fie nicăieri.Mangâierea părinţilor n-o poate înlocui nimeni pe acest pământ .O să-mi daţi dreptate atunci când părinţii voştri n-or să mai fie.Oricât de săraci am fi vorba buă şi mângâierea părinţilor ne ţine, de multe ori , şi de foame şi de cald. 14 iunie 2014 ziua in care Adina şi-a luat ramas bun de la cei dragi şi a plecat la casa ei. Îi doresc din toata inima o căsnicie trainică plina de noroc si bucurii !Alaturi de ea au fost toţi fraţii şi surorile tatălui ei , au fost şi cei din partea mamei dar nu-i cunosc decât în mică măsură.Costel cu Nicoleta au venit de la Ploieşti ,eu de la Bocşa . Pentru Marinica, Aurica, Viorica si Fănică a fost mai uşor fiindcă sunt din Timişoara sau aproape de ea.A fost o petrecere ca în banat aşa cum ştiu tinerii de astăzi să se distreze .Cand noi cei în jur de 60 de ani eram tineri , petrecerile erau altfel .În locul Lambadei se canta o romanta sau un vals .Muzica iţi mângâia şi-ţi hrănea sufletul ,astăzi ţi-l face praf şi tinerii noştri sunt încântaţi şi extaziaţi când zgomotul aproape-ţi sparge timpanele si nu mai auzi ce-ţi spune cel de langă tine chiar şi la ureche.Poate nu-i înţelegem , trăiesc în altă perioadă de timp şi aşa trebuie sa se manifeste .Îmi aduc anminte de melodia la moda cand eu eram doar o copilă -Hei, tramvai, cu etaj şi tras de cai, Hei, joben, ce umblai la "Mon jardin", Hei, bunic, cu monoclu erai şic, Hei, can-can, cu picioarele-n tavan. Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat, Anii au trecut în zbor şi lumea le-a uitat. Da, da... Aşa se vor uita şi cele din ziua de azi .Iată cateva fotografii de la cununie.

No comments:

Post a Comment