Icoana mea

Icoana mea

Tuesday, December 25, 2012

Dragi amintiri


Un loc care-mi este foarte drag si un parinte ce n-a putut sa moara in casa lui din cauza situatiei create de conducatorii acestei tari . A trait dintr-o pensie de 150 de lei  pentru ca a refuzat sa dea mita doctorilor sa-i dea o pensie de handicap ( nu avea mana dreapta de la varsta de 18 ani). Impreuna cu mama au crescut 7 copii sanatosi si cuminti cu respect pentru parinti si pentru cei din jur. A fost nevoit sa paraseasca casa lui si sa vina in Banat la copii unde nu si-a  mai gasit locul 

Povara vietii e asa de mare !
De unul singur ce mai pot sa fac?
n-am bani. n-am casa si nu am mancare
iar  pentru hoti nu se gaseste leac


treziti-va romani si va uniti
ne  cheama Stefan din mormant
pe hoti si tradatori sa-I izgoniti
sa fiti stapani din nou pe-acest pamant.

No comments:

Post a Comment