Icoana mea

Icoana mea

Saturday, November 24, 2012

o veste trista


In 12 nov am primit o veste trista de la o verisoara a tatalui meu Rica Ciobanu  din Stanita caruia ia murit un baiat ,de varsta fratelui meu Ionel , în Italia.A fost inmormantat acolo. Nu-l vazuse de 10 ani si n-o sa-l mai vada niciodata.Nu stia sarmana mama pe cine sa caute si ce sa spuna. Am plans si am scris pentru ea si copilul ei.


Bat clopotele azi în sat
Şi pentru fiul tău plecat .
Nu l-ai văzut de zece ani
Please să caştige bani
Să se intoarcă iar in sat
Cu păr cărunt însă bogat
N-a mai ajuns !să-l vezi măcar!
Ai plâns de dor, plăns în zadar.
Printre  străini e îngropat
Şi nici măcar nu l-ai vegheat
Să stai la căpătâiul lui
Şi-aşa târziu să poţi să-i spui
Că l-ai iertat şi l-ai iubit
Ai vrut să fie fericit.
O mamă ! nu poţi măsura
Durerea din inima ta
În lacrimile adunate
s-ar Îneca tările toate!
Nu am cuvinte să te-alin
Când dumnezeu este hain.
Tot el încet o să-ţi mai dea
Putere să poţi îndura.

No comments:

Post a Comment