Icoana mea

Icoana mea

Wednesday, April 9, 2014

Drumul cu miros de liliac

Aprilie , infloreste liliacul .Cu ani si ani in urma , in statia de tramvai banatul din Timisoara ,  impreuna cu sotul meu ,asteptam tacuti  ,fiecare cu gandurile lui , sa vina tramvaiul.Undeva in preajma se auzea melodia "cand liliacul va-nflori". Ma gandeam ca intr-o zi si eu voi trai momentele din acea melodie si asa a fost.Astazi cand vad liliacul ca infloreste mi-aduc aminte de ziua aceea ,ultima cand sotul meu a fost in preajma mea.Poate el acolo, in lumea unde s-a dus asa devreme, a uitat dar eu nu . Aprilie este ziua cand s-a nascut copilul meu cel mai frumos dar pe care Dumnezeu mi la dat .N-am pictat niciodata liliac , am sa incerc ,poate aceasta durere o voi pune in acele flori si n-am s-o mai simt asa de acut.Am pictato pe mama undeva in satul nostru , pe timp de iarna cand mergeam impreuna la bunicu .

No comments:

Post a Comment